Let op het één oog symbool, alziend oog gebaar, van de Illuminati
‘Thrive’ (‘gedijen’) de Movie is niet gericht op de verruiming van het bewustzijn, maar zuigt daarentegen energie uit de kijkers en biedt geen werkelijke oplossingen voor de gepresenteerde problemen. De film is in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, gecontroleerd en gemaakt door de heersende elite op aarde.
De makers van Thrive de Movie zeggen zelf dat het een documentaire betreft, die onthult wat er werkelijk gebeurt in de wereld, door machtsstructuren, die invloed uitoefenen op elk aspect van ons leven, te ontrafelen. De makers beweren echte oplossingen aan te reiken, zodat we in onze kracht kunnen komen te staan. Vervolgens komen vele sprekers aan het woord, die elk hun eigen visie geven.
Het doel van de film is om mensen een gevoel van hopeloosheid te geven. Meer dan anderhalf uur lang wordt gezegd dat ‘je geen hoop hebt en een slaaf bent’.
De film is gemaakt door dezelfde elite, waar de producer van Thrive, Foster Gamble, de kijker over informeert! Foster Gamble is erfgenaam van James Gamble, de oprichter van Procter & Gamble, een multinationaal bedrijf met haar hoofdkantoor in Cincinnati, Ohio, dat consumentenproducten maakt en verkoopt. Het bedrijf profileert zich als paraplu voor A-merken. Met een omzet van ruim $76 miljard en een winst van meer dan $10 miljard staat P&G op de 33ste plaats op de lijst van ’s werelds grootste bedrijven.
Procter & Gamble verdient honderden miljoenen aan contracten met het Pentagon en is één van de belangrijkste zakenpartners van de Amerikaanse oorlogsmachine. Het is één van de grootste en giftigste vervuilers ter wereld. Het bedrijf deed zaken met Nazi-Duitsland, verspreidt genetisch gemodificeerd besmet voedsel en produceert het omstreden olestra, een vetachtige chemische stof, die als ‘namaakolie’ gebruikt kan worden, maar niet in de darm wordt opgenomen.
Procter & Gamble maakt ook het met fluoride besmette tandpastamerk Crest en de vuilstort vernietigende Pampers. Maar als je de Illuminati bent, heb je nu eenmaal een streepje voor. De makers van Thrive laten de kijker zien, hoe hun eigen bedrijf heeft meegeholpen aan de verontreiniging van de planeet.
Het lijkt er dus meer op dat reverse psychology wordt toegepast om ons te laten denken dat ze tegen de elite zijn. Als een dergelijke ‘bewustmakende’ video zo gemakkelijk op internet te krijgen, zouden op z’n minst de alarmbellen moeten gaan rinkelen…
(THRIVE Nederlands) GEDIJEN: Wat Ter Wereld Zal Ervoor Nodig Zijn?
Gepubliceerd op 5 apr 2012 door ThriveMovement
Bron: Klokkenluideronline.nl
Tidak ada komentar:
Posting Komentar