De Profetie echter is voor hen, die geloven



Published on Aug 6, 2012 by eindtijdspace 

06-08-2012 - Ik zeg u Openbaring 1:3  Zalig die horen de woorden der profetie! Wie mijn eenvoudige profeet Benjamin en zijn werkers tegenwerkt, werkt God tegen en Hij zal het u vergelden, God zelf!

Please share, but don’t change.























Volledige weergave: 

Hallo, mijn naam is Benjamin.
’s Avonds ontving ik deze boodschap, op 6 augustus 2012. 

Shalom Benjamin! Mijn naam is Michael, en ik kom tot u in de naam van Yeshua HaMashiach, Jezus Christus, de zoon van Izaäk, Jakob en Abraham, de God van al wat leeft. Benjamin, ik ben de bode engel Gods en zeg u, 

1 Korintiërs 14, vers 22  De profetie echter is voor hen, die geloven. 

Ik zeg u, Openbaring 1, vers 3  Zalig, die horen de woorden der profetie. 

Benjamin, God had een wijze schriftgeleerde kunnen nemen, maar wat zou God er aan hebben? God zou een wederomgeboren wijze christen kunnen nemen, of een zeer hoge opgeleide persoon, of iemand die jaloers is op u. 

Spreuken 14, vers 30  Jaloersheid is vertering voor de beenderen.  

Ook zeg ik u in Jezus Christus’ naam: Psalm 34, vers 22  Wie dan de rechtvaardige haten, zullen ervoor boeten.  

Wie zich tegen u verzet en tegenwerkt, is niet uit God
Al bent u een wederomgeboren christen, wie mijn eenvoudige profeet Benjamin en zijn werkers tegenwerkt, werkt God tegen. En Hij zal het u vergelden, God zelf. 

Johannes 3, vers 20  Ieder, die kwaad bedrijft, haat het licht.
Haat u niet? 

Johannes 20, vers 27  Wees niet ongelovig, maar gelovig. 

Dit zijn de tekenen van de laatste dagen… 

Mattheüs 24, vers 10  Ze zullen elkander overleveren en elkander haten. 

Ja, ook vele wederomgeboren christenen vallen hieronder! Velen nemen het recht om hun broeder en zuster te veroordelen. 

Romeinen 12, vers 7  Wie onderwijst, in het onderwijzen. 

God haat ook roddelaars; die komt men niet in de hemel tegen! 

Psalm 76, vers 9  Uit de hemel deed Gij het oordeel horen… 

Openbaring 14, vers 7  De ure van zijn oordeel is gekomen… 

Handelingen 9, vers 4  Saul, Saul, waarom vervolgt gij Mij? 

Wat u ook denkt en vindt, u hebt geen recht om de profeet Gods, die IK aangesteld heb, en zijn werkers, zó tegen te werken. U bent God niet! Bekeer u en onderzoek u, voordat God, de God van Izaäk, Jakob en Abraham, ingrijpt in uw leven. Ik gaf u één van de laatste profeten, en zelfs deze was gevreesd en is niet welkom. Maar het werk dat HIJ begonnen is, kan door geen kracht op macht, gestopt worden! 

Benjamin, Marta, en werkers, Yeshua HaMashiach, Jezus Christus, ziet uw hart aan en verblijdt zich over u. Hou vol! Ga recht op uw doel af! 

Lukas 8, vers 17  Er is niets geheim, dat niet zal bekend worden. 

Ik, Michael, zeg u: Deuren worden geopend!

Ik zeg u allen, die mij, de bode engel Gods, serieus nemen in Jezus Christus’ naam: De liefhebbende Vader, die u ziet en kent, en ook uw hart kent, en Hij en Zijn profeet uit het nageslacht van Benjamin, hij werd ingezegend door de profeten Gods en gezalfd met hemelse olie. Luister naar hem, die Gods woorden brengt. Ik zeg u, SHALOM!


Opmerking: Volledige tekstweergave voor doven, slechthorenden en anderstaligen... of als je niet in de gelegenheid bent de video te bekijken. Gebruik bijv. Google Vertalen en zet deze in je Favorieten.  

Copyright:
Lieve mensen, geef deze boodschap (zonder veranderingen aan te brengen) door!  

MAKE THIS VIRAL!!! 

Meer video’s, ook in het Engels en Spaans, ga naar:



Posted: Eindtijdnieuws.blogspot.com en méér onthullende artikelen Facebook.com/Eindtijdnieuws

Tidak ada komentar:

Posting Komentar