Ik de Here God spreek tot u, Caïro, luister!


Published on Aug 6, 2012 by eindtijdspace 

BOODSCHAP GODS VOOR CAIRO (EGYPTE) VAN DE GOD VAN ABRAHAM, IZAAK EN JAKOB. DE BODE ENGEL GODS BRENGT DEZE BOODSCHAP WOORD VOOR WOORD OVER AAN BENJAMIN COUSIJNSEN, PROFEET GODS UIT NEDERLAND!
Please share, don’t change! ©








Volledige weergave: 

Hallo! In de nacht van 6 augustus 2012 bracht de bode engel Gods deze boodschap over aan Benjamin Cousijnsen.  

Shalom! Ik ben een bode engel Gods. Mijn naam is Rubenias. Ik begroet u in de liefde en met de vrede van Yeshua HaMashiach! 

Caïro, hoofdstad van Egypte,
Ik de Here, die gij vervolgt, spreek tot u via de profeet Gods Benjamin, uit Nederland. Luister!

Islamisten, de God van Izaak, Jakob en Abraham is een God van liefde. En met Mijn liefde zeg ik u vanuit de ware geschriften, uit Exodus 20, vers 13; daar staat geschreven, dezelfde profetische woorden: Gij zult niet doodslaan, die Ik, de God van al wat leeft, tot u spreek.

Omdat een shirt was verbrand in de wasserette, per ongeluk, reageerde u zich af op de christenen. Men zocht al lang een reden. Mattheüs 18, vers 21 en 22…
Ik weet dat u Islamist bent en boos bent, maar waar is uw god van liefde? Luister…  

Toen kwam Petrus bij Hem en zeide: Here, hoeveel maal zal mijn broeder tegen mij zondigen en moet ik hem vergeven? Tot zevenmaal toe? Jezus zeide tot hem: Ik zeg u, niet tot zevenmaal toe, maar tot zeventig maal zevenmaal. 

Johannes 3, vers 16 tot en met 21; wie u ook bent, Ik spreek tot u in de volle waarheid! 

Want God heeft zijn Zoon niet in de wereld gezonden, opdat Hij de wereld veroordele, maar opdat de wereld door Hem behouden worde. Wie in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld; wie niet gelooft, is reeds veroordeeld, omdat hij niet heeft geloofd in de eniggeboren Zoon van God. Dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is en de mensen de duisternis liever gehad hebben dan het licht, want hun werken waren boos. Want een ieder, die kwaad bedrijft, haat het licht, en gaat niet tot het licht, opdat zijn werken niet aan de dag komen; maar wie de waarheid doet, gaat tot het licht, opdat van zijn werken blijke, dat zij in God verricht zijn. 

Ik zeg u, Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen! Heb elkander lief! Ik ben geen God die haat. Ik, de God van Izaäk, Jakob en Abraham wil u oproepen om alles te herstellen, ook de huizen van uw christelijke dorpsgenoten, die u in brand stak. Yeshua HaMashiach is geen profeet; Benjamin wél. Yeshua HaMashiach is mijn Zoon, die Ik liefheb. Hij is de ware Weg, en de Waarheid en het Leven… Het Licht in de duisternis. 

Caïro, kom tot Mij en bekeer u
Sla mijn weg in en word behouden, want Yeshua HaMasiach komt er aan, en wie niet wil horen, gaat verloren. 

Handelingen 15, vers 16 tot en met 19lezen… Dat ga ik voor u lezen. Hier staat geschreven: 

Daarna zal Ik wederkeren en de vervallen hut van David weder opbouwen, en wat daarvan is ingestort, zal Ik weder opbouwen, en Ik zal haar weder oprichten, opdat het overige deel der mensen de Here zoeke, en alle heidenen, over welke mijn naam is uitgeroepen, spreekt de Here, die deze dingen doet, welke van eeuwigheid bekend zijn. Daarom ben ik van oordeel, dat men hen, die zich uit de heidenen tot God bekeren, niet verder moet lastig vallen…

De engel Gods sprak verder… Wie luistert, zal gezegend worden.
Ik, de bode engel Rubenias, ga weer en zeg u: Geef Yeshua HaMashiach de dank, en de eer, u die luistert. Shalom Caïro! 

SHALOM


Opmerking: Volledige tekstweergave voor doven, slechthorenden en anderstaligen... of als je niet in de gelegenheid bent de video te bekijken. Gebruik bijv. Google Vertalen en zet deze in je Favorieten.  

Copyright:
Lieve mensen, geef deze boodschap (zonder veranderingen aan te brengen) door!

MAKE THIS VIRAL!!! 

Meer video’s, ook in het Engels en Spaans, ga naar:



Posted: Eindtijdnieuws.blogspot.com en méér onthullende artikelen Facebook.com/Eindtijdnieuws

Tidak ada komentar:

Posting Komentar