Dromen… voor en na de Opname

















Nicole, 5 mei 2012  

Hier is mijn droom van afgelopen nacht…
Ik werd geroepen om een scheidsrechter te zijn tussen de teams die met elkaar in gevecht waren. En terwijl ik scheidsrechters was en probeerde vrede te brengen tussen het lichaam van Christus in hun strijd, zag ik linies van soldaten uit verschillende landen. Ik zag dat ze afmarcheerden voor militaire oefeningen en trainingen, en ze waren zeer fel.

Achter onze rug waren ze plannen aan het beramen. In het bijzonder zag ik Rusland en China, en ik werd geleid naar de Gog / Magog oorlog, die tot vervulling zal komen. Je moet niet vergeten dat, ook al is er nog geen oorlog uitgebroken, dat de militairen moeten trainen voor een bepaalde termijn.

Een soldaat uit Rusland begon te spreken en zei dat ze ergtrots op hun land waren. Ze hadden veel loyaliteit aan de staat, ze voelden zich vereerd om te dienen, enzovoort, enzovoort… En ik keek naar deze soldaat en zei:Wat is de zin van het geven van je leven voor een land, als je Jezus Christus niet hebt? Te sterven voor een zaak, voor een land, zonder zekerheid vanhet eeuwige leven, zou vruchteloos zijn.”Toen begon de soldaat door te marcheren…

Nadat al het marcheren voorbij was, besloot ik dat scheidsrechter zijn een test op zichzelf was voor afleiding in deze droom. Dus besloot ik om alleen te zijn en om mezelfte gaan trainen. Ik vond een fitnessruimte en begon met een enorme hoeveelheid push ups. Ik ging terug naar de "strijd" tussen deze strijdende gelovigen, waar ik scheidsrechter van was, om hen te vertellen waar de sportschool was om samen met mijte komen trainen, en ze hadden me allemaal verlaten. Ik weet niet zeker wat er met hen gebeurd was, maar ze waren niet geïnteresseerdin trainen. Ik geloof dat ze hun "strijd" ergens anders voortzetten. 

Conclusie
Wat ik hieruit leerde, is dat strijdenmet je broeder over zaken, je afleidt van het kunnen horen van de Heer, en het zien van enkele profetische dingen die gaande zijn. De tactiek van de vijand is om verdeeldheid te zaaien en te heersen. Hij houdt ervan om breuken binnen het lichaam van Christus te creëren, om zodoende een ​​voet aan de grond te krijgen en meer macht voor zijn kant te krijgen… hetgeen zal komen als een totale schok of verrassingsaanval.

Mijn zoons droom
Mijn zoon zag de verdrukking, bekeken van de eerste helft tot de tweede helft. Er was geen volgorde in de droom, maar alleen scènes.
Hij zag dat de NWO (Nieuwe wereldregering en zijn systeem) de Opname van de gemeente bespotte door het hebben van deze ruimteschepen, die mensen 'opnamen' die het merkteken van het beest (RFID chip) hadden geaccepteerd. Ze bespotten en bootsten heel graag na, en hadden voor alles wat er was gebeurd met de bruid van Christus wel een weerwoord.
 

Het was alsof ze al die tijd onze dromen en visioenen hadden gelezen! Enhet was alsof ze alles wisten wat wijwisten! Maar in de verdrukking maakten ze dit belachelijk en probeerden te laten zien alsof we allemaal waren meegenomen door aliens, en dat we gek waren! 

Vervolgens zag hij een andere planeetof zon, die heel, heel donkerrood was (Planeet X?). Hij zag slangen, zo groot als treinen,komen uit de afgrond van de hel, en ze gingen over de Aarde en deden gebouwen instorten, aten mensen en richtten ravage aan. Tegelijkertijdmet dat hij deze slangen zag, zag hij vuurballen uit de lucht vallen. Hij werd geleid te geloven dat hetdelen van de sterren waren.


Gedurende deze vreemde tijd van de “rodezon” en de vallende sterren, zag hij een enorme draak die vuur uitademde uit deAbyss (afgrond) komen en vuurregenen op de mensen om ze te verslinden. Hij zag ook spinnen en schorpioenenkomen uit de Abyss en mensen kwellen. Het was als de grootstehorrorfilm die men zich zou kunnenvoorstellen. Maar zelfs al was dit erg, dit wasniet zo erg als de hel zelf.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar