The Tempest, Act I, Scene 1. Gravure uit 1797 gebaseerd op een schilderij van George Romney. Rechts staan de magiër Prospero die de storm oproept, en zijn dochter Miranda.
De openings- en slotceremonie van de Olympic 2012 zijn een gevaarlijk ritueel…
De openingsceremonie is geïnspireerd op The Tempest (De Storm). The Tempest is een stuk van William Shakespeare, en werd voor de eerste keer opgevoerd in 1611.
De Storm waar het om gaat, wordt veroorzaakt door de geest Ariël en andere geesten.
Het stuk opent middenin een storm, als een schip met de koning van Napels met zijn gezelschap worstelt om te blijven drijven. Aan land kijken Prospero en zijn dochter Miranda toe hoe de storm het schip omsingelt. Prospero heeft de storm met magie gecreëerd en legt uit, dat zijn vijanden aan boord zijn van het schip.
In het stuk wordt vermeld dat de laatste bewoner van het eiland de zoon van Sycorax en de duivel, genaamd Caliban, is, die Prospero tot een slaaf had gemaakt.
De rode lijn in het verhaal is de hertog Prospero van Milaan, die zijn magische krachten (rituelen) uitoefent over de elementen (mensen, weer, water, materie).
De openingsceremonie is geïnspireerd op The Tempest (De Storm). The Tempest is een stuk van William Shakespeare, en werd voor de eerste keer opgevoerd in 1611.
De Storm waar het om gaat, wordt veroorzaakt door de geest Ariël en andere geesten.
Het stuk opent middenin een storm, als een schip met de koning van Napels met zijn gezelschap worstelt om te blijven drijven. Aan land kijken Prospero en zijn dochter Miranda toe hoe de storm het schip omsingelt. Prospero heeft de storm met magie gecreëerd en legt uit, dat zijn vijanden aan boord zijn van het schip.
In het stuk wordt vermeld dat de laatste bewoner van het eiland de zoon van Sycorax en de duivel, genaamd Caliban, is, die Prospero tot een slaaf had gemaakt.
De rode lijn in het verhaal is de hertog Prospero van Milaan, die zijn magische krachten (rituelen) uitoefent over de elementen (mensen, weer, water, materie).
De ‘Bell of Caliban’ is de grootste harmonisch afgestemde bel ter wereld.
Deze Bell hangt in het Olympisch stadion voor de opening van de Olympische Spelen,
en zal gebruikt gaan worden in het stadion als het door Shakespeare geïnspireerde spektakel begint. Hij weegt 27 ton, met een afmeting van ongeveer 2 bij 3 meter, en is geproduceerd door de Whitechapel Bell Foundry in Oost-Londen, die de opdracht uitbesteedde aan een Nederlandse fabrikant.
De Bell heeft een inscriptie met de tekst: The Tempest’s Caliban: “Be not afeard, the isle is full of noises” (Wees niet bang, het eiland zit vol geluiden).
De volledige speech die hoort bij de inscriptie in The Bell (The Tempest’s Caliban: “Be not afeard, the isle is full of noises”), omschrijft de directeur Danny Boyle als ‘prachtig’, en, ‘het is de inspiratie voor het thema en de openingstitel Isles of Wonder’ (Het Wonder Eiland). Danny Boyle is de artistiek directeur van de Olympische openingsceremonie.
Dit is de volledige speech van de tekst in de Bell of Caliban:
The Tempest’s Caliban
Be not afeard; the isle is full of noises,
Sounds, and sweet airs, that give delight and hurt not.
Sometimes a thousand twangling instruments
Will hum about mine ears; and sometime voices
That, if I then had waked after long sleep,
Will make me sleep again; and then in dreaming,
The clouds me thought would open, and show riches
Ready to drop upon me, that when I waked
I cried to dream again.
The Tempest’s Caliban
Be not afeard; the isle is full of noises,
Sounds, and sweet airs, that give delight and hurt not.
Sometimes a thousand twangling instruments
Will hum about mine ears; and sometime voices
That, if I then had waked after long sleep,
Will make me sleep again; and then in dreaming,
The clouds me thought would open, and show riches
Ready to drop upon me, that when I waked
I cried to dream again.
Vertaling:
De Stormen van Caliban (de duivel)
Wees niet bang, het eiland zit vol met geluiden
Geluiden, en zachte luchten, die vreugde geven en geen pijn doen.
Soms met duizend tokkelende instrumenten
Zullen rondom mijn oren gonzen, en soms stemmen
Dat, als ik wakker geworden was na een lange slaap
Mij weer zal doen laten slapen; en dan in dromen,
De wolken mijn gedachten zouden openen, en de rijkdom laten zien
Klaar om te laten vallen op mij, dat toen ik wakker werd
Ik huilde om nogmaals te dromen.
De Stormen van Caliban (de duivel)
Wees niet bang, het eiland zit vol met geluiden
Geluiden, en zachte luchten, die vreugde geven en geen pijn doen.
Soms met duizend tokkelende instrumenten
Zullen rondom mijn oren gonzen, en soms stemmen
Dat, als ik wakker geworden was na een lange slaap
Mij weer zal doen laten slapen; en dan in dromen,
De wolken mijn gedachten zouden openen, en de rijkdom laten zien
Klaar om te laten vallen op mij, dat toen ik wakker werd
Ik huilde om nogmaals te dromen.
Dit is dus waar Danny Boyle naar refereert, wanneer hij het heeft over de inspiratie voor de Bell en de openingsceremonie en het hele thema er omheen. Zouden er veel mensen zijn, die zijn gedachtegang logisch en te begrijpen vinden?
In feite, en wat je zal ontdekken als je de feiten bekijkt, is The Tempest niet een onschadelijk theaterstuk, dat slechts fictie is. De woorden van Caliban zou je niet licht moeten opvatten. Omdat dit alles een heel andere bedoeling heeft dan je zou denken.
Er is meer gaande dan je kennis van hebt en dan je kan waarnemen.
In feite, en wat je zal ontdekken als je de feiten bekijkt, is The Tempest niet een onschadelijk theaterstuk, dat slechts fictie is. De woorden van Caliban zou je niet licht moeten opvatten. Omdat dit alles een heel andere bedoeling heeft dan je zou denken.
Er is meer gaande dan je kennis van hebt en dan je kan waarnemen.
Caliban/de duivel
Wonder Eiland
Het thema van het evenement is ‘Isles of Wonder’, en is een citaat van Caliban in Shakepeare’s The Tempest. Het zogenaamde thema ‘Isles of Wonder’ is doordrenkt met onnatuurlijke beïnvloeding, manipulatie, en rituelen. Rituelen die met ons worden uitgevoerd, en in energie (en ook in materie) dingen teweeg brengen.
Het thema van het evenement is ‘Isles of Wonder’, en is een citaat van Caliban in Shakepeare’s The Tempest. Het zogenaamde thema ‘Isles of Wonder’ is doordrenkt met onnatuurlijke beïnvloeding, manipulatie, en rituelen. Rituelen die met ons worden uitgevoerd, en in energie (en ook in materie) dingen teweeg brengen.
Deze openingsceremonie is een doordacht geregisseerd massa ritueel, waar onder andere de energie van de aanwezige mensen als object zal dienen!
Dus WIJ de mensheid zijn het object datmisbruikt en geschaad gaan worden.
De Olympische vlam
De Olympische vlam en het ritueel er omheen representeert het licht-lichaam van een man of vrouw, die het licht / leven van Zeus draagt. Het gouden handvat staat voor een gouden raster cellulaire structuur. En de driehoekige vorm aan de binnenkant staat voor strengen DNA dat de sleutel is tot de infusie / instorting van licht. Dit ritueel modelleert en wil zeggen dat we dichter komen bij een post-menselijke transformatie (naar een lagere trillingsfrequentie), een letterlijk samenvoegen / verenigen met de ‘goden’ / laagfrequente energieën. Dit is geen legende of ongrijpbaar verhaal, dit is de werkelijkheid.
De Olympische vlam en het ritueel er omheen representeert het licht-lichaam van een man of vrouw, die het licht / leven van Zeus draagt. Het gouden handvat staat voor een gouden raster cellulaire structuur. En de driehoekige vorm aan de binnenkant staat voor strengen DNA dat de sleutel is tot de infusie / instorting van licht. Dit ritueel modelleert en wil zeggen dat we dichter komen bij een post-menselijke transformatie (naar een lagere trillingsfrequentie), een letterlijk samenvoegen / verenigen met de ‘goden’ / laagfrequente energieën. Dit is geen legende of ongrijpbaar verhaal, dit is de werkelijkheid.
Occulte en Rituele Architectuur
Aan de rand van het dak van het stadion zie je piramide vormen, met in de top van de piramides de verlichting. De aanwezige mensen binnen het stadion zullen zich IN die vorm-structuur van de piramides bevinden, en dus: IN de kern (het ‘lichaam’) waar de tempel (c.q. de energiestructuur voor het ritueel) is gevormd.
Aan de rand van het dak van het stadion zie je piramide vormen, met in de top van de piramides de verlichting. De aanwezige mensen binnen het stadion zullen zich IN die vorm-structuur van de piramides bevinden, en dus: IN de kern (het ‘lichaam’) waar de tempel (c.q. de energiestructuur voor het ritueel) is gevormd.
Dit is rituele architectuur, ontworpen om een energiezone te genereren, en geassocieerd met de tonen van de ‘Bell of Caliban’.
SymboOlympisch Stadion Londen
Zie je ook dat alles met elkaar verweven is?
Bell of Caliban, The Tempest, Isles of Wonder, de architectuur, niets staat los van elkaar en niets is toeval! De machtselite die dit alles organiseert, aanbidt Zeus letterlijk, inclusief het daarbij behorende gedachtegoed. Al is voor deze mensen Zeus hetzelfde als wat zij noemen Satan of Lucifer (dit is dus hoe zij dit zien). En ze gebruiken meerdere namen en bewoordingen, als: Isis, Horus, Baäl, Tamuz, Baphomet, Eastern Star, Zonnegod, de zon, Astarte, Ishtar, IHS, Osiris, en nog vele namen meer.
Voor deze mensen zijn al deze namen en verschijningen allemaal één en hetzelfde (wezen).
Wist je dat Caliban voor de duivel staat, en dus Satan betekent?
Hoe geloofwaardig is het eigenlijk om zo iets in alle facetten bij een evenement als de Olympische Spelen te betrekken en erin te verwerken, en dan te beweren dat het gaat om liefde en plezier en de ‘green and pleasant’ land.
Laten we niemand welkom wensen op de rituele Symboolympische Spelen (GA NIET NAAR DE OLYMPISCHE SPELEN).
Want behalve de Olympische vlam, de Regenboog die overal terugkomt, het ‘Alziend Oog’ (zie bijv. de mascottes), de Orbit Tower, Hacken Lee, Piramidevormen, The Tempest, Isles of Wonder, de Bell of Caliban, en het 3 minuten lang rinkelen van bellen ‘s morgens op 27-7 door heel Engeland, zijn er nog talloze andere rituelen (c.q. symbolen) en manieren voor energie-onttrekking. Het is dus één groot geregisseerd ritueel, waarmee ze de mensheid misbruiken, schaden en schenden.
Ze misbruiken en vervormen en stelen ONZE energie... onze eigenheid…. zonder dat we er ons bewust van zijn en zonder dat we er toestemming voor gegeven hebben.
Want behalve de Olympische vlam, de Regenboog die overal terugkomt, het ‘Alziend Oog’ (zie bijv. de mascottes), de Orbit Tower, Hacken Lee, Piramidevormen, The Tempest, Isles of Wonder, de Bell of Caliban, en het 3 minuten lang rinkelen van bellen ‘s morgens op 27-7 door heel Engeland, zijn er nog talloze andere rituelen (c.q. symbolen) en manieren voor energie-onttrekking. Het is dus één groot geregisseerd ritueel, waarmee ze de mensheid misbruiken, schaden en schenden.
Ze misbruiken en vervormen en stelen ONZE energie... onze eigenheid…. zonder dat we er ons bewust van zijn en zonder dat we er toestemming voor gegeven hebben.
Dit grote ritueel brengt allerlei dingen op gang, bij de mensen zelf, en ook in andere (geestelijke) dimensies. Het is ongekend wat er zal plaatsvinden op onder meer de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Hetgeen de Illuminati allemaal doen zijn gevaarlijke rituelen, maar het gaat natuurlijk veel verder dan alleen rituelen…
Hun doel blijft totale controle over de mens, en daar valt ook mindcontrol onder.
Bron: Olympiczion.nl
Tidak ada komentar:
Posting Komentar