In de hemel viert men reeds feest! Een profetische boodschap


4-08-2012: IN DE HEMEL VIERT MEN REEDS FEEST!

Gepubliceerd op 4 aug 2012 door eindtijdspace 

PROFETISCHE BOODSCHAP ONTVANGEN DOOR BENJAMIN COUSIJNSEN: HET IS NU GEOPENBAARD. MET VREUGDE VERTELT DE BODE ENGEL GODS, DAT DE OPNAME NU BEKEND IS IN DE HEMEL! NEEM DEZE BELANGRIJKE BOODSCHAP SERIEUS!
Please share, but don’t change! ©
 









Volledige weergave: 

Hallo! Mijn naam is Benjamin.
Terwijl ik sliep, kreeg ik de volgende boodschap van de bode engel Gods in mijn droom op 4 augustus 2012. 

Shalom Benjamin!
Ik begroet u in de naam van Yeshua HaMashiach. Mijn naam is Effron.
Benjamin, u ziet mij in uw droom. Als u wakker bent, schrijf dan alles op, wat ik, de bode engel Gods, u verteld heb.


1 Petrus 5, vers 8  Wordt nuchter en waakzaam. Uw tegenpartij, de duivel, Obama, gaat rond als een brullende leeuw, zoekende wie hij zal verslinden. 

Mattheüs 2, vers 2  Waar is de Koning der Joden, die geboren is? Want wij hebben zijn ster in het Oosten gezien en wij zijn gekomen om Hem hulde te bewijzen.
Waren dit niet de Wijzen uit het Oosten, Benjamin? 

Het is nú geopenbaard, nu aan Yeshua HaMashiach en de engelen Gods
God de Vader vertelde dit. En het hemelse Koninkrijk juichte, en men viert nu reeds feest. Maar Satan brult; Obama heeft zijn krachten gebruikt.

Openbaring 2, vers 10  Wees niet bevreesd voor hetgeen gij lijden zult. Zie, de duivel, Obama, zal sommigen uwer in de gevangenis werpen, opdat gij verzocht wordt, en gij zult een verdrukking hebben van tien dagen. Wees getrouw tot de dood en Ik zal u geven de kroon des levens. 

Benjamin, wou je iets zeggen?
Toen zei ik tegen de bode engel Gods, “Men mag toch niets toevoegen in de geschriften, in Openbaring?”
Klopt! sprak de bode engel Gods. Maar God wél, want Hij is de Uitgever. 

Luister goed! 

Met vreugde kan ik u vertellen,Maak u klaar voor Rosh Hashanah. De Opname is bekend!’ 

Bekeer u nu meteen en geef uw leven aan Yeshua HaMashiach. Anders zou u weleens als achterblijver het zeer zwaar kunnen krijgen. Het is kiezen: hemel of hel. 

De VS heeft contact opgenomen en werkt samen met verschillende landen, maar men breidt zich nu uit. 

Openbaring 12, vers 12  Daarom, verheugt u, gij hemelen en wie daarin wonen. Wee de aarde en de zee, want de duivel, Obama, is tot u nedergedaald in grote grimmigheid, wetende, dat hij weinig tijd heeft. 

De kampen zijn uitgebreid met sadistische werktuigen. Ook voor vele kampen in het verborgene gebruikt men oude terreinen…, ‘voor militaire oefeningen’, zegt men. Dit is niet waar. Maar, men gebruikt de terreinen juist óók als kampen. Ook in Europa is men bezig met het opzetten van FEMA kampen. Overal worden wereldwijd orders aangenomen van Obama, de antichrist. 

Openbaring 13, vers 6 en 7  En het beest opende zijn mond tot lasteringen tegen God, om zijn naam te lasteren en zijn tent en hen, die in de hemel wonen. En hem werd gegeven om tegen de heiligen oorlog te voeren en hen te overwinnen; en hem werd de macht gegeven over elke stam en natie en taal en volk. 

Men is nu aan het trainen
En ook met zware helikopters om de mensen te laten wennen.
Benjamin, daarom hoorde u en vele anderen, vele zware geluiden, in Brabant onder andere.
Obama, mijn ogen hebben u gezien.   

Openbaring 20, vers 4  En ik zag tronen, en zij zetten zich daarop, en het oordeel werd hun gegeven; en ik zag de zielen van hen, die onthoofd waren…
Tot zover, Benjamin. 

U daar, de tijd is nabij!
Yeshua HaMashiach roept u al zó lang, en u raakt maar dieper en dieper in de put. Kom tot Hem, die u wil redden, nu het nog kan. Het enige is u overgeven aan Hem, die u liefheeft. Maak uw keus vandaag, dan zal Hij u redden. 

Openbaring 21, vers 5  Zie, Ik maak alle dingen nieuw! 

Ik ga nu, Benjamin, en sluit af: Wie niet wil horen, gaat verloren. Knoop dít in uw oren. Wie wel wil horen: Maak u klaar voor Rosh Hashanah!  

SHALOM 

Opmerking: Volledige tekstweergave voor doven & slechthorenden en anderstaligen... of als je niet in de gelegenheid bent de video te bekijken. Gebruik bijv. Google Vertalen en zet deze in je Favorieten. Use Google Translation.  

Inzake Copyright:
Lieve mensen, geef deze boodschap (zonder veranderingen aan te brengen) door!
Please, share these video’s, but without changing it!  

Meer video’s, ook in het Engels en Spaans, ga naar:


Posted: Eindtijdnieuws.blogspot.com en méér onthullende artikelen Facebook.com/Eindtijdnieuws

Tidak ada komentar:

Posting Komentar